
آخرین بروزرسانی : [20 مرداد ماه 1404]
قوانین و ضوابط کاربران و مشترکان خدمات گروه طراحان گیلان گرافیک


بند 1 تا 6 قوانین
قوانین و ضوابط کاربران و مشترکان خدمات
لطفا به صورت کامل موارد زیر را مطالعه بفرمائید. رعایت این مطالب برای کاربران الزامیست و در صورت عدم رعایت مقررات، شرکت مجاز است، سرویس مشتری را بدون عودت هزینه پرداختی قطع نماید.
رعایت قوانین موضوعه کشور
تمامی کاربران ملزم به تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران درج شده در وبسایت ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی ، قوانین تجارت الکترونیک و قوانین محتوای مجرمانه پلیس فتا می باشند.
هر گونه تخطی از مفاد ذکر شده در قوانین جرائم رایانهای منجر به غیر فعال شدن اکانت کاربر خواهد گردید.
ارایه سرویس به وب سایت های با محتوی مستهجن، همسریابی، سیاسی و فروش وی پی ان در حال حاضر مقدور نمی باشد.
تعهدات گیلان گرافیک
گروه طراحان گیلان گرافیک متعهد می گردد كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات خود را با شرايط ذكر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنين انتخاب كاربر، با توجه به جزئیات سفارش ، به وی ارائه نمايد.
مالکیت سرویس ها
گروه طراحان گیلان گرافیک تنها کسی را به عنوان مالک واقعی سفارش می شناسد که سفارش فوق را خریداری و به نام خود ثبت نموده باشد، مگر اینکه به وجه ملزمی نمایندگی او در خرید و به ثبت رساندن سایت، دامنه و سایر خدمات، محرز و مشخص شده باشد. بنابراین ، اطلاعات نهایی ثبت نامی در سایت، به منزله مالک سرویس ها ، خدمات و محصولات خریداری شده اعم از هاست – دامنه – طراحی وب سایت – طراحی گرافیک – تبلیغات و … می باشد.
بنابراین در صورتی که مشتری برای خرید سایت، نماینده بفرستد و این نماینده بنام شخص خودش ثبت نام نماید، گیلان گرافیک مسئولیتی در این زمینه عهده دار نبوده و نماینده مالک سایت می باشد.
خواهشمند است دقت لازم را در این زمینه مبذول نمایید، چراکه این قانون برای کلیه خدمات و محصولات این مجموعه صادق میباشد. لذا در تکمیل اطلاعات کاربری در زمان خرید محصولات و خدمات کمال دقت را بنمایید.
برای گیلان گرافیک اطلاعات وارد شده در سایت ملاک عمل می باشد.
تعهدات کاربر
کاربر متعهد می شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند.
کاربر متعهد می شود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.
کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.
کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای گیلان گرافیک وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.
کاربر متعهد می شود که در تمامی تیکت های پشتیبانی موضوع تیکت را به درستی یادداشت نماید و از ارسال عناوین همچون “سوال” ، “مشکل” ، “درخواست” ، “خواهش” ، “انجام کارها” ، “پیگیری” ، “نارضایتی” ، “تشکر” و …. اکیدا خودداری نماید. در صورت تکرار موارد از سوی کاربر، سرویس وی بدون اطلاع قبلی، به طور کامل قطع می گردد و هیچ پاسخی از سوی کاربر مسموع نخواهد بود.
کاربر اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت “ضروری” را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و… می باشد.
منابع سرورهای اشتراکی
به هر وب سایت که بیش از حد متعارف از منابع سرور (مانند CPU، Ram یا شبکه ویا سایر مواردی که در اینجا به آنها اشاره نشده است) استفاده کند گزینه های “ارتقا یا پرداخت هزینه اضافه” (بسته به موارد ومیزان مصرف بیش از حد)، “کاهش مصرف تا رسیدن به سطح متعارف” و “تهیه یکی از سرویسهای اختصاصی” پیشنهاد می شود.
گیلان گرافیک تنها تعیین کننده حدود متعارف استفاده از منابع سرور خواهد بود.
همچنین هر وب سایت یا سرویسی که بدین شکل موجب اختلال در کارایی و سرعت سرور یا شبکه شود بدون اخطار قبلی قطع خواهد شد.
ممنوعیت دایر نمودن سایت چت روم بر روی سرویس اشتراکی
سایت چت روم
چت روم ها (Chat room ها) معمولا به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف می کنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اشتراکی وجود ندارد.
کاربرانی که نیاز به نصب Chat room دارند می بایست از سرویس های اختصاصی گیلان گرافیک استفاده نمایند
ارسال ایمیل گروهی، تبلیغاتی و اسپم
ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی یا گروهی ناخواسته (اسپم)، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد می کند ممنوع می باشد. همچنین هر وب سایت نمی تواند بیش از 100 ایمیل در روز ارسال کند. سرویس متخلف بلافاصله و برای همیشه قطع خواهد شد.
گیلان گرافیک منحصرا حق تشخیص این تخلف را برای خود محفوظ می دارد
همچنین به منظور کنترل اسپمینگ و جلوگیری از لیست شدن آدرس آی.پی سرور میزبان در لیست های اسپم و نیز فراهم آوردن شرایط روان و مناسب برای ارسال ایمیل توسط تمامی سرویس های هاستینگ موجود بر روی سرور، افزایش تعداد ایمیل مجاز برای ارسال در هر ساعت از طریق سرویس هاستینگ شما به مقدار مورد نظر شما در شرایط زیر امکانپذیر می باشد: در صورتیکه قصد ارسال ایمیل برای لیستهای ایمیل (ارسال یک پیام به صورت گروهی برای تعداد زیادی آدرس ایمیل ) را دارید می بایست موراد زیر از طرف شما مورد توجه قرار گرفته و رعایت گردد.
1-ارسال انبوه ایمیل در یک لحظه به آدرس های ایمیل سرویس دهنده های میل بزرگ مانند یاهو، جی میل، هات میل، آمریکن آنلاین اغلب باعث می گردد که این سرویس دهنده ها رفتار میل سرور میزبان سرویس را غیر عادی و مشکوک به اسپم تلقی کرده و آی.پی میل سرور را به صورت موقت بلاک کنند و این موضوع باعث می گردد که ایمیل های ارسالی از سرویس شما و سایر کاربران با تاخیر توسط این سرویس دهنده ها دریافت و موجبات نارضایتی سایر کاربران فراهم گردد. به همین دلیل پیشنهاد ما ارسال ایمیل به صورت زمانبندی شده و در بسته های کوچک (مثلا ارسال ۱۵ ایمیل در هر دقیقه) با استفاده از اسکریپت های ارسال ایمیل از طریق کرون جاب می باشد. به عنوان مثال برنامه phplist یک برنامه مناسب برای ارسال ایمیلهای گروهی به صورت زمانبندی شده از طریق کرون جاب می باشد. چنانچه برنامه مدیریت محتوای مورد استفاده شما این قابلیت را فراهم می کند شما می توانید با انجام تنظیمات مورد نیاز به راحتی برای ارسال ایمیل های گروهی به صورت زمانبندی شده اقدام کنید.
2-در صورت ارسال گزارش اسپم توسط کاربران سرویس دهنده های ایمیل بزرگ مورد اشاره در بند قبلی برای یک ایمیل ارسالی از طرف سرویس شما به آدرس ایمیل آنها و افزایش تعداد این گزارشات، این سرویس دهنده ها اقدام به بلاک کردن موقت یا دائمی آدرس آی.پی میل سرور سرور میزبان سرویس شما و یا دامین های شما خواهند نمود و این موضوع مشکللاتی را در ارسال ایمیل به کاربران این سرویس ها برای شما و سایر کاربرانی که سرویس آنها بر روی سرور میزبان سرویس شما قرار دارند ایجاد خواهد کرد. برای کاهش بروز این مشکل بهترین راه حل عدم ارسال ایمیل برای افرادی که مایل به دریافت ایمیل از طرف شما نیستند می باشد. به همین منظور می بایست در لیست های ایمیل خود هنگام ثبت نام افراد تایید عضویت آنها در لیست و نیز تایید آنها برای دریافت ایمیل های خبری و دوره ای دریافت گردد. همچنین می بایست لینک مناسب درخواست حذف ایمیل کاربر مقصد از لیست خبری شما در تمامی ایمیلهای ارسالی از لیستهای ایمیل شما تعبیه گردد. در این صورت چنانچه کاربری زمانی دیگر تمایل به دریافت ایمیلهای خبرنامه شما نداشته باشد از طریق لینک مذکور اقدام به حذف آدرس ایمیل خود از لیست ایمیل شما خواهد کرد. فقدان لینک دی لیست مورد اشاره معمولا باعث می گردد که دریافت کننده ایمیل چنانچه تمایلی برای دریافت ایمیل از طرف شما را نداشته باشد اقدام به ارسال گزارش اسپم برای ایمیل های ارسالی شما به سرویس دهنده خود نماید.
3-سرویس دهنده های بزرگ ایمیل معمولا به ایمیلهای ارسالی به آدرسهایی غیر معتبر (آدرس های ایمیلی که وجود خارجی ندارند) بر روی سرویس های خود حساس می باشند. و در صورت بالا بودن تعداد ارسال این نوع ایمیل ها از یک میل سرور خاص، رفتار میل سرور مورد نظر را مشکوک به اسپم تلقی کرده و ممکن است اقدام به بلاک کردن آدرس آی.پی میل سرور مورد نظر به صورت موقت نمایند. برای جلوگیری از بروز این مشکلات می بایست مکانیزم های مناسب را مورد استفاده قرار دهید تا افراد ثبت نام کننده در میل لیست های شما نتوانند از آدرس های ایمیل جعلی برای ثبت نام استفاده کنند (به عنوان مثال پس از ثبت نام یک فرد در میل لیست شما، حتما یک ایمیل حاوی لینک تایید ثبت نام به آدرس ایمیل وارد شده توسط کاربر ارسال گردد و پس از اقدام کاربر برای تایید ثبت نام از طریق لینک ارسالی، عضویت کاربر در میل لیست قطعی گردد) همچنین می بایست به صورت روزانه ایمیلهای برگشت خورده ای را که از میل لیست های شما ارسال شده است را بررسی و آدرسهای ایمیلی که توسط سرویس دهنده مقصد فاقد اعتبار تلقی شده و وجود خارجی ندارند را شناسایی و از میل لیست خود حذف نمایید. ایمیل های برگشتی به میل باکس اکانت ایمیلی که به عنوان فرستنده در ایمیل های ارسالی توسط شما مورد استفاده قرار گرفته است ارسال می گردند.
رعایت موارد بالا از طرف شما علاوه بر جلوگیری از بروز مشکل برای آدرس آی.پی میل سرور سرور میزبان سرویس شما، باعث خواهد شد که ایمیلهای ارسالی از طرف شما به سرویس دهنده های ایمیل بزرگ در اسپم باکس این سرویس دهنده ها منتقل نگردد (البته رعایت موارد دیگری در این مورد نیز ضروری می باشد)
اسکریپت ها
قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد.
IRC
انجام IRC بر روی کلیه سرویس های گیلان گرافیک اکیدا ممنوع بوده و این مجموعه ضمن قطع سرویس متخلف، حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می دارد.
نسخه پشتیبان _ بکاپ
1-به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایل ها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای گیلان گرافیک نگهداری نمایند.
2-در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و این مجموعه در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
3-بک آپ گیری از سایت هایی که حجم آن ها بیش از 10 گیگابایت شده باشد انجام نخواهد شد و این گونه سایت ها بایستی به صورت جداگانه بک آپ خود را تهیه کنند.
4-مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی و مجازی صرفا به عهده خود خریدار می باشد و گیلان گرافیک در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
5-گیلان گرافیک جهت امنیت بیشتر، از کلیه فایلهای خریداران بصورت هفتگی نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه پشتیبان حداکثر تا 1ماه نگهداری خواهد شد.
6-نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی بصورت روزانه گرفته می شود و یک هفته نگهداری می شود. گیلان گرافیک تعهدی نسبت به صحت و کارکرد این نسخه ها ندارد.
7-تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شود.
8-شرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.
استفاده بر خلاف قوانین
کلیه سرویس های گیلان گرافیک می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل مواد زیر باشد (البته محدود به مواد زیر نیست)
•قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
•استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
•استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
•اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
•انتشار اکاذیب علیه دیگران
•کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
•سایت های فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
استفاده از سرویس ها یا تجهیزات گیلان گرافیک برای ایجاد یا ارسال ویروسها ممنوع است
محدودیت تعداد فایل
تعداد فایل های بسیار بالا (بیش از 5هزار فایل) باعث افزایش میزان کارکرد هاردیسک و مصرف بالای منابع می گردد، بنابراین در صورت نیاز به داشتن بیش از این میزان فایل در سرویس خود در برنامه هایی مانند آپلود سنتر عمومی و … امکان استفاده از سرویس های هاست اشتراکی برای این منظور مقدور نمی باشد.
سوءاستفاده از سرورها و شبکه
مختل كردن امنیت سیستم یا شبكه ممنوع می باشد و در صورت بروز چنین مسائلی گیلان گرافیک حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می دارد.
نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبكه شامل موارد ذیل می شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبكه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسكن یا آزمایش آسیب پذیری یك سیستم یا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، میزبان یا شبكه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الكترونیكی، تلاش عامدانه برای پر كردن فضای یك سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایت ها بدون مجوز از مالکان آن ها و …
ویروسها و سایر فعالیتهای تخریبی
استفاده از سرویس ها یا تجهیزات گیلان گرافیک برای ایجاد یا ارسال ویروسها، كرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.
ممنوعیت مسائل جنسی
استفاده از سرویس های گیلان گرافیک برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل ممنوع است.
امور مالی
– تمامی سرویس های هاست دارای 7 روز زمان تست هستند که در صورت ناراضی بودن مشترک وجه مسترد شده به طور کامل بین 2 تا 7 روز کاری پس از طی مراحل حسابداری به حساب شما واریز خواهد شد.(به قوانین گارانتی بازگشت وجه رجوع نمایید.)
– مشترکینی که بعد از سپری شدن 7 روز زمان تست درخواست بازپرداخت وجه می نمایند باید دلیلی قانع کننده و یا مدرکی مستند ارائه نمایند. پس از گذشت 7روز از خرید سرویس هیچگونه درخواست بازپرداخت مورد بررسی قرار نمیگیرد.
– مشترک نباید قبل از درخواست باز پرداخت وجه بیش از 25 درصد از فضا ، پهنای باند یا سایر امکانات سرویس خریداری شده را استفاده کرده باشد.
– هزینه هایی مثل کانفیگ های مربوط به سرور، ثبت دامنه، آی پی و 500 تومان بعنوان کارمزد از مبلغ سرویس کسر خواهند شد.
– در صورت ثبت دامنه، تا یکسال امکان جابه جایی وجود ندارد. پس از دوره یکساله و تمایل کاربر به جابه جایی، با پرداخت هزینه ترنسفر، امکان جابه جایی دامنه وجود دارد.
– در صورت وجود دامنه رنک دار، دامنه دارای سئو در صفحات گوگل و …. هزینه انتقال و جابه جایی توسط گیلان گرافیک اعلام گردیده و پس از پرداخت هزینه، امکان جابه جایی وجود خواهد داشت.
توجه : این مجموعه حق تغییر قوانین مندرج در این قرارداد را در هر زمان، از طریق تغییر این سند در وب سایت، برای خود محفوظ می دارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض شرکت بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید.
با توجه به قاعده تسبیب و قاعده لاضررولاضرار و قانون مسئولیت مدنی مصوب 1339، هرگاه مشتری اعم از حقیقی یا حقوقی از طریق اقدامات خود سبب ورود ضرروزیان به شرکت را فراهم نماید موظف است، ضرروزیان وارده را جبران نماید.
محتوای سایت
محتویات وب سایت باید 100% مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
مشتری مجاز به استفاده از وب سایت خود در زمینه هک و کرک و کلیه شاخه ها و زیر شاخه های آن نمی باشد.
مشتری مجاز به قرار دادن برنامه های عبور از فیلتر بر روی وب سایت خود نمی باشد.
مشتری مجاز به قرار دادن برنامه های شامل قوانین کپی رایت بر روی وب سایت خود نمی باشد.
توجه : در صورت مسدود شدن وب سایت توسط مسئولین ذیربط، هیچ مسئولیتی به عهده شرکت نمی باشد.
از آنجایی که نام کاربری و کلمه عبور وب سایت در اختیار مشتری بوده ورود و کنترل محتویات وب سایت توسط مشتری انجام می شود، لذا گیلان گرافیک هیچ مسئولیتی در قبال محتویات وب سایت نخواهد داشت و کلیه مسئولیت ها به عهده مشتری می باشد.