سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی

گروه طراحان گیلان گرافیک طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماید و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهد. همچنین کاربران گیلان گرافیک کاملا اختیار دارند اطلاعات شخصی خود را که به هنگام ثبت‌نام در اختیار ما قرار داده‌اند پاک نمایند.همچنین از کاربران درخواست داریم حتما موارد امنیتی را رعایت نموده و هر زمان قصد دارند در جایی ثبت‌نام کنند یا اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند به آدرس وب‌سایت توجه کنند چرا که گیلان گرافیک مسئولیتی در قبال لینک‌های خارج از گیلان گرافیک ندارد.

سیاست حفظ اطلاعات و محرمانگی اطلاعات کاربران در گیلان گرافیک

گیلان گرافیک معتقد است اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس است. در این سند اصول محرمانگی اطلاعات گیلان گرافیک و نیز راهکارهای گیلان گرافیک برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران سایت گیلان گرافیک توضیح داده شده است.

محتویات این سند

    این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی ای است که گیلان گرافیک از کاربران سایت جمع آوری می کند و نیز نحوه استفاده گیلان گرافیک از این اطلاعات. این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن ها می توان کاربران گیلان گرافیک را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای نمونه می توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.
    این سند به مواردی که در اختیار گیلان گرافیک نیست و گیلان گرافیک هیچ کنترلی بر آن ها ندارد نمی پردازد. شرکت های مشتری خدمات گیلان گرافیک و افراد ثالثی که در استخدام گیلان گرافیک نیستند و همچنین اطلاعات ثبت شده در Whois نام دامنه کاربر از جمله این موارد هستند.

اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن ها

    شما با ثبت نام و ارسال فرمهای سفارش و پشتیبانی در سایت گیلان گرافیک اطلاعات خصوصی خود از قبیل نام، نشانی، نشانی الکترونیک و … را در اختیار گیلان گرافیک قرار می دهید.
    پس از ورود به سایت گیلان گرافیک شما یک کاربر ناشناخته نیستید و اطلاعات مربوط به استفاده شما از خدمات گیلان گرافیک نگهداری می گردد. این اطلاعات شامل سفارشات و تراکنشها، سرویسهای مورد استفاده، اطلاعات فردی و مانند آن بوده ولی محدود به این موارد نیست.
    گیلان گرافیک کلیه تراکنش های شما از جمله تراکنش های مالی را جمع آوری و نگهداری می کند.
    گیلان گرافیک به صورت خودکار پس از ورود شما به سایت گیلان گرافیک اطلاعاتی از قبیل IP شما، اطلاعات کوکی های گیلان گرافیک و صفحاتی که مشاهده می کنید را جمع آوری و نگهداری می کند.
    گیلان گرافیک از این اطلاعات در راستای بعضی از مقاصد از قبیل ارتقاء خدمات گیلان گرافیک، تهیه محتوای مناسب، برنامه های تبلیغاتی و مانند آن استفاده می کند.
    گیلان گرافیک اطلاعات شما را اجاره نمی دهد، نمی فروشد و به اشتراک نمی گذارد به جز در موارد زیر:
        در صورت ادغام گیلان گرافیک در یک شرکت دیگر. در این حالت قبل از به اشتراک گذاری اطلاعات شما، این موضوع به شما اطلاع داده شده و نظر شما را درباره ادامه استفاده از خدمات گیلان گرافیک یا خروج کامل پرسیده می شود.
        در صورت تخطی شما از قوانین شرایط و ضوابط سرویسها ، و در صورت وجود شاکی خصوصی نسبت به عملکرد شما، اطلاعات شما در اختیار مراجع قانونی قرار می گیرد.
        در صورتی که مراجع قضایی اطلاعات شما را –به هر دلیلی- از گیلان گرافیک بخواهند این اطلاعات در اختیار ایشان قرار می گیرد.
    گیلان گرافیک ممکن است بر روی کامپیوتر شما کوکی ذخیره کرده و در مراجعات بعدی شما به سایت گیلان گرافیک از آن استفاده کند.

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی

    شما می توانید اطلاعات ثبت شده خود را در سایت گیلان گرافیک تغییر دهید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که در هنگام عضویت در گیلان گرافیک آن ها را در سایت گیلان گرافیک وارد نموده اید؛ مگر آنها که از لحاظ شناسایی هویت برای کارکرد گیلان گرافیک ملاک امنیت حساب کاربری داشته باشد مثل ایمیل و نام خانوادگی و…
    شما می توانید به طور کامل از گیلان گرافیک و کلیه خدمات آن خارج شوید. در این حالت برخی از اطلاعات شما از گیلان گرافیک حذف شده و تعدادی دیگر از آن ها حداقل به مدت یک سال بایگانی می شوند. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، نشانی الکترونیک، شماره تلفن همراه، پیام های ارسالی و مانند آن بوده ولی محدود به موارد فوق نیست.

محدودیت دسترسی به اطلاعات

    گیلان گرافیک دسترسی کارمندان خود به اطلاعات شما را محدود نموده و فقط کارمندانی که مستقیماً باید برای ارایه خدمات گیلان گرافیک یا انجام وظایف خود در این راستا با شما در تماس باشند به این اطلاعات دسترسی دارند.
    گیلان گرافیک جهت حفظ امنیت اطلاعات محرمانه، ممکن است اطلاعات مهم مثل رمز عبور و … را به صورت رمز شده در پایگاه های داده خود ذخیره کند به نوعی که در صورت دسترسی ناخواسته و غیر مجاز به آن ها، این اطلاعات قابل استفاده توسط دیگران نباشد؛ اگر چه نمیتوانیم هیچ تضمینی در این رابطه به شما بدهیم.
    امیدواریم كه بتوانیم به شما این تضمین را بدهیم كه از اطلاعات شخصی تان تحت بالاترین استانداردهای امنیتی استفاده خواهد شد. گیلان گرافیک تلاش خواهد كرد كه تمامی راه های معقول را طی كند تا امنیت هر نوع اطلاعاتی را كه از شما در اختیار دارد،‌ حفظ كند. همچنین اطلاعات شخصی شما در شبكه های امنی ذخیره می شوند اما متاسفانه،‌ با وجود فناوری فوق و ادوات امنیتی، نمی توان ایمنی هیچ مخابره داده ای از طریق اینترنت را به صورت %100 تضمین كرد. بنابراین ما نمی توانیم این اطمینان را به صورت قطعی بدهیم كه اطلاعاتی كه برای ما می فرستید،‌ در حین ارسال (مخابره) در هر شرایطی در امان خواهند بود و علاوه بر آن نمی توانیم مسئولیت اتفاقات ناشی از دسترسی غیر قانونی به اطلاعات شخصی شما را قبول كنیم. (همانند دسترسی ISP ها به اطلاعات ارسالی از رایانه شما) گیلان گرافیک مسئولیت عواقب ناشی از دستیابی غیر قانونی شخص یا گروه ثالثی به اطلاعات شخصی شما را نیز نخواهد پذیرفت.

سایت های لینک شده


این سایت ممكن است با وب سایت های دیگر (“سایت های لینك”) پیوند داشته باشد. سایت های لینك شده تحت نظارت گیلان گرافیک نیستند و گیلان گرافیک در مورد آنها مسئولیتی ندارد. (به غیر از سه سایت شهرآموزش 24 ، گراف آرتس و گیل وب 24 که سایت های زیر مجموعه ی گیلان گرافیک می باشند) شما باید توجه داشته باشید كه اطلاعات شخصی كه برای سایت های لینك می فرستید،‌ تحت نظارت خط مشی حریم خصوصی گیلان گرافیک نخواهد بود و ما جداً توصیه می كنیم كه نسبت به سیستم حفظ حریم خصوصی و سیاست های امنیتی آنها اطلاع حاصل كنید.

تغییرات در این سیاست ها


گیلان گرافیک حق دارد در هر زمان بدون اطلاع قبلي در متن این سیاست نامه تغييرات ايجاد کند. اگرچه سعي ميشود از طريق ايميل کليه کاربران از تغييرات مطلع شوند ولي کاربران موظف اند با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع گشته و در صورت مخالفت با آن ، درخواست قطع سرويس خود را نمايند و یا از سایت گیلان گرافیک خارج شده و به آن مراجعه نکنند. در غير اين صورت تمام پيامد هاي احتمالي آن بر عهده کاربران خواهد بود .

پرسش ها و پیشنهادها


در صورتی که درباره این سیاست ها پرسشی دارید یا پیشنهادهایی برای تغییرات و بهبود آن ها دارید، با استفاده از فرم ارتباط با ما آن را با تیم گیلان گرافیک در میان بگذارید.